Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου 2013

Αποδελτίωση τουρκικού τύπου Ελληνικού ενδιαφέροντος (tourkikanea.gr)

Επισήμανση : Ο όρος "τουρκικός" και τα παράγωγα που χρησιμοποιούνται από τις παρακάτω εφημερίδες, όταν αναφέρονται σε κατοίκους της Θράκης μας, ΔΕΝ υιοθετούνται σε καμία περίπτωση από το παρόν blog. Ό ορθός όρος είναι "Έλληνας μουσουλμάνος".
www.tourkikanea.gr

Posted on Νοεμβρίου 3rd, 2013
Οι μειονοτικοί βουλευτές φοβήθηκαν και δεν μπόρεσαν να ρωτήσουν
14897aded4cfe20b8f9e4560894accd6_LΒουλευτές της ΔΗΜ.ΑΡ. ρώτησαν για ποιο λόγο το υπουργείο απέρριψε το αίτημα του Συλλόγου Θρησκευτικών Λειτουργών Δυτικής Θράκης να ανοίξουν για προσευχή τα τζαμιά σε Τρίκαλα και Σέρρες. Την σχετική ερώτηση στο υπουργείο Παιδείας και Θρησκευτικών Υποθέσεων υπέβαλλαν οι βουλευτές Μαρία Γιαννακάκη και Θωμάς Ψύρρας.
Η μειονότητα μας εκπροσωπείται στο κοινοβούλιο με τρεις βουλευτές.
Ενώ όμως θα έπρεπε οι δικοί μας βουλευτές να τολμήσουν να κάνουν αυτό το ερώτημα, δυστυχώς το έκαναν οι δύο βουλευτές της ΔΗΜ.ΑΡ.
Τι να πούμε για την ατυχία της μειονότητας ;
Τέτοιο κεφάλι, τέτοιο ξύρισμα.
Τέτοια μειονότητα, τέτοιοι βουλευτές.
Εφ. Τρακιανίν Σεσί 3/11/2013
Σχ : Συμφωνούμε με τον αρθρογράφο της εφημερίδας ! Οι δύο βουλευτές της ΔΗΜ.ΑΡ.  φέρθηκαν πιο ¨τουρκικά ¨ και από τους Τούρκους ! Άξιοι !

 

ΔΙΑΚΟΠΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΜΠΙΡΛΙΚ

Posted on Νοεμβρίου 3rd, 2013

H εφημερίδα Μπιρλίκ διέκοψε την έκδοση της
ozurΗ εφημερίδα Μπιρλίκ την οποία καθημερινά χιλιάδες αναγνώστες επί 24 ώρες το 24ρο και ανα πάσα στιγμή διαβάζουν και ενημερώνονται με φωτογραφίες και βίντεο για τις εξελίξεις σε Δυτική Θράκη-Ελλάδα, αλλά και σε όλη την Βαλκανική περιοχή, υποχρεώθηκε λόγω οικονομικών λόγων να διακόψει την έκδοση της.
Ζητάμε συγγνώμη από όλους τους αναγνώστες μας !
Εφ. Μπιρλίκ 3/11/2013

 

ΑΥΞΗΣΗ ΡΕΚΟΡ ΣΤΑ ΜΑΥΡΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ

Posted on Νοεμβρίου 3rd, 2013

Βουλευτής του BDP Χασίπ Καπλάν : Δεν υπάρχει εγγραφή στον προϋπολογισμό για τα ΤΟΜΑ και τα δακρυγόνα
page_bdpli-hasip-kaplan-tomalarin-gazlarin-butcede-kaydi-yok_434527908Καπλάν : Στον προϋπολογισμό δεν υπάρχει σχέδιο πληρωμής για τα 3,5 δις των κινεζικών πυραύλων, για τα 3,5 δις των Σικόρσκι από τις ΗΠΑ και για τα 15 δις που έχουν ξεχωριστεί για τα F-35.
O βουλευτής Σιρνάκ Χασίπ Καπλάν που είναι μέλος της επιτροπής σχεδιασμού και προϋπολογισμού, δήλωσε πως ¨Τα μαύρα κονδύλια παρουσίασαν αύξηση ρεκόρ, υπό την επωνυμία ¨Αποθεματικό Πιστώσεων¨ και υπό την πρόφαση των Σύριων προσφύγων συστάθηκαν ανεξέλεγκτες πηγές πιστώσεων¨.
……………
Ο Καπλάν στην ομιλία του ανέφερε :
……………….
Στο προϋπολογισμό δεν υπάρχει κανένα δεδομέναο σχετικά με τους προϋπολογισμούς των MSB, MIT, Διεύθυνση Αμυντικών Βιομηχανιών, Διεύθυνση Τάξης και Ασφάλειας, Γενική Γραμματεία του Συμβουλίου Εθνικής Ασφάλειας, Διοίκηση Στρατοχωροφυλακής και Αρχηγείο Αστυνομίας.
Η Διεύθυνση Αμυντικών Βιομηχανιών αγοράζει πυραύλους 3,5 δις $ από την Κίνα και δίνει παραγγελία 3,5 δις στην αμερικανική Σικόρσκι. Στον προϋπολογισμό δεν υπάρχουν. Δεν υπάρχουν επίσης τα 15 δις $ που προωρίζονται για τα F-35 και δεν υπάρχει σχέδιο πληρωμής. Δεν υπάρχει καμία εγγραφή για τα ΤΟΜΑ και τα δακρυγόνα. Είναι σαφές. Οι απαγορεύσεις προς την βουλή δεν υφίστανται σε δημοκρατικά κράτη δικαίου.
Τ24.com.tr 3/11/2013
Σχ : Σε απλά ελληνικά : Κανείς δεν ξέρει πόσο μεγάλες είναι οι δαπάνες για την άμυνα και για την ΜΙΤ….

 

ΧΑΛΑΣΜΕΝΕΣ ΛΕΕΙ ΟΙ ΚΑΜΕΡΕΣ…

Posted on Νοεμβρίου 3rd, 2013

Tην βραδιά που ξυλοκοπήθηκε ο Αλή Ισμαήλ Κορκμάζ και οι 23 κάμερες ήταν χαλασμένες
page_ali-ismail-korkmazin-dovuldugu-gece-23-kamera-da-bozukmus_852894436Ερωτήματα γεννά το γεγονός πως κατά την νύχτα που εδάρη ο Αλή Ισμαήλ Κορκμάζ, και οι 23 κάμερες στον δρόμο του περιστατικού ήταν χαλασμένες.
………….
Σύμφωνα με το άρθρο του Ισμαήλ Σαϊμάζ από την Ραντικάλ, οι κάμερες της τροχαίας (MOBESE) ήταν χαλασμένες, ενώ των επιχειρήσεων σε αυτόν τον δρόμο ¨άλλες ήταν χαλασμένες, άλλες δεν είχαν φακό, σε άλλες ο διακόπτης ήταν κατεβασμένος, και άλλες χάλασαν από το νερό που έριξαν τα αστυνομικά οχήματα ΤΟΜΑ. Και όμως οι πιο σημαντικές αποδείξεις στην υπόθεση Κορκμάζ, βγήκαν από τις εικόνες από το βίντεο ενός φούρνου. Διαπιστώθηκε από τις κάμερες ότι αστυνομικοί και άλλα άτομα με ξύλα στα χέρια έδειραν τον Κορκμάζ.
………………….
T24 2/11/2013
Σχ : Ο Κορκμάζ υπήρξε ένα από τους νεκρούς της περιόδου της αντίστασης Γκεζί. Σε διαδήλωση υποστήριξης στο Εσκισεχίρ, βρέθηκε απομονωμένος σε ένα δρόμο, και εκείνη την στιγμή του επιτέθηκαν 4-5, κάποιοι εξ αυτών με ξύλα και ένας εξ αυτών αστυνομικός που ουσιαστικά τον λιντσάρισαν. Έφυγε τραυματισμένος και λίγο αργότερα κατέληξε. Στην έρευνα που έγινε λοιπόν για την περισυλλογή πειστηρίων βρέθηκε πως όλες οι κάμερες στο δρομάκι ήταν ¨χαλασμένες¨…. 

 

Ο ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΟΣ ;

Posted on Νοεμβρίου 3rd, 2013

Ὁ σκοταδισμός δέν εἶναι πάντα καταδικαστέος;
αρχείο λήψηςΠλάκα εἶχε ἡ πρόσφατη (2/10) ἱστορία τοῦ Μπουτάρη μέ τό Ἀλατζά Ἰμαρέτ. Πάνω πού τό ἀναστήλωσε καί τό ἔκανε ἄς ποῦμε ἐκθεσιακό χῶρο, τοῦ τήν πέσανε οἱ τουρκόφρονες τῆς Σαλονίκης καί τοῦ χαλάσαν τήν διοργάνωση.
Καθώς λοιπόν ἰσχύει ἡ γνωστή παροιμία μέ τόν χωριάτη καί τό κρεββάτι, ὁ «Σύλλογος Μουσουλμάνων Ἀν. Μακεδονίας – Θράκης» ζήτησε τόν χῶρο γιά προσευχή στό μπαϊράμ πού πέρασε. Ὁ δήμαρχος ἀρνήθηκε καί στέγασε ἐκεῖ (μιλᾶμε γιά Ἰμαρέτ, δηλαδή πτωχοκομεῖο, πού εἶχε καί ἕναν χῶρο προσευχῆς) μία ἐκδήλωση τῆς Μπιενάλε, μέ προβολή ἑνός γαλλικοῦ καλλιτεχνικοῦ βίντεο. Ἔλα ὅμως πού οἱ τουρκόγυφτοι πῆγαν καί τοῦ διαμαρτυρήθηκαν ὅτι τό βίντεο προβάλει μιά γυμνή γυναίκα (δέν φαίνεται τίποτε πέραν τῶν ὤμων της) καί προσβάλει τόν ἱερό χῶρο! Ἐκεῖνος ἀπάντησε ὅτι τό βίντεο δέν κατεβαίνει γιατί ὁ ἴδιος δέν δέχεται ἐντολές καί γιατί ἡ Τέχνη ἔχει τήν ἀσυλία της.
Δέν πέρασαν παρά λίγες ὧρες καί τό θέμα ἔφτασε στά ὑπουργεῖα Ἐξωτερικῶν τῶν δύο χωρῶν, μέ ἀποτέλεσμα ἡ …Τέχνη νά μαζέψει τά μπογαλάκια της καί νά φύγει. Γιά ποῦ λέτε; Γιά τήν …Μονή Λαζαριστῶν! Δηλαδή στό χριστιανικό μοναστήρι τό βίντεο δέν ἦταν προσβολή. Ἤ μήπως κανένας Ἕλληνας δέν σκοτίζεται γιά τέτοια ζητήματα; Ἐμᾶς φυσικά δέν μᾶς πείραξε ἡ προβολή στή Μονή, ἀφοῦ δέν εἶχε τίποτε τό ἄσεμνο, ὅμως ἀποροῦμε: ποῦ εἶναι ἐκείνη ἡ ἀγέλη τῶν φωταδιστῶν πού κάθε τόσο ξεσπαθώνουν κατά τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ μας «σκοταδισμοῦ»; Δέν εἶχαν νά ποῦν μιά λέξη οἱ ξεφτίλες σχετικά μέ τό συμβάν;
Εφ. Αντιφωνητής 1/11/2013

 

 

 

1915, ΕΞΙΣΛΑΜΙΣΜΟΣ Η ΘΑΝΑΤΟΣ…

Posted on Νοεμβρίου 3rd, 2013

muslumanlastirilan-dedelerinin-evinde_8406_bΣτο σπίτι των εξισλαμισμένων παππούδων τους
17 Αρμένιοι που προτίμησαν αντί να πεθάνουν να γίνουν μουσουλμάνοι, έζησαν για δύο χρόνια στο υπόγειο.
Η καταγόμενη από την Μερζιφούντα οικογένεια Ντιλντιλιάν, που εγκατέλειψε την πατρίδα της 8 χρόνια μετά από την γενοκτονία του 1915, επέστρεψε με φωτογραφίες 90 χρόνια αργότερα. Τρία μέλη της οικογένειας, ο καθηγητής Αρμέν Μαρσουμπιάν, ο Χεγκ Ντερ Χαρουτιουριάν και η Ρέϊτσελ Ντιλντιλιάν, ήρθαν σε επαφή μέσω των φωτογραφιών που είχαν τραβήξει οι παππούδες τους με πολίτες από την πατρίδα τους στο Τασχάν της Μερζιφούντας. Έκθεση φωτογραφίας με τίτλο ¨Μαρτυρίες από το χαμένο παρελθόν μιας αρμενικής οικογένειας¨ άνοιξε τον περασμένο Μάιο στην καπναποθήκη στην Κωνσταντινούπολη, και περιλάμβανε φωτογραφίες της γνωστής οικογένειας φωτογράφων Ντιλντιλιάν. Τα τρία εγγόνια που πήγαν μαζί με την έκθεση στην Μερζιφούντα της Αμάσιας, επισκέφτηκαν το σπίτι του παππού τους του Τσολάγκ Ντιλντιλιάν. Την πρώτη φορά που ήρθαν πριν από δύο χρόνια στην Μερζιφούντα και βρήκαν το σπίτι των παππούδων τους, έγιναν φίλοι με την οικογένεια Κοζλού που μετά από την ανταλλαγή πληθυσμών εγκαταστάθηκαν εκεί, και έγιναν φίλοι μαζί τους. Οι Ρεμζιέ και Κεμάλ Κοζλού κάθε φορά που τα εγγόνια της οικογένειας Ντιλντιλιάν ερχόταν στην περιοχή, αυτοί άνοιγαν τις πόρτες τους και τους βοήθησαν να ακολουθήσουν τα ίχνη της οικογένειας τους.
Οι φωτογραφίες περιγράφουν την ιστορία της οικογένειας Ντιλντιλιάν στο διάστημα 1872-1923, οικογένειας που ζούσαν ως φωτογράφοι στις περιοχές Σεβάστειας, Μερζιφούντας και Σαμψούντας, και συγκεντρώθηκαν από τρία μέλη της οικογένειας.
………………….
Ο Μαρσουμπιάν αναφερόμενος στα συναισθήματα που τον έφεραν στην Μερζιφούντα δήλωσε : ¨ Καταρχήν αισθάνθηκα περιέργεια για τα μέρη αυτά όπου και γράφτηκαν αυτές οι αναμνήσεις. Διαβάζοντας τες βρέθηκα μέσα τους. Και τότε σκέφτηκα πως πρέπει να δω αυτά τα οποία διαβάζω¨. Ο Μαρσουμπιάν περιγράφει πως η οικογένεια του εγκατέλειψε την Μερζιφούντα το 1921 και την Τουρκία μέσω Σαμψούντας το 1922, και ότι καθώς η οικογένεια του ήταν φωτογράφοι το 1915 κατέφυγαν στο Αμερικανικό Κολλέγιο, και για αυτό ένα τμήμα τους διασώθηκε. Παρόλα αυτά όπως λέει το 1915 48 άλλα μέλη της οικογένειας τους σκοτώθηκαν σε Σαμψούντα , Σεβάστεια, Βεζίρκιοπρού και Τραπεζούντα και προσθέτει πως από την μεγάλη οικογενειακή φωτογραφία που υπάρχει στην έκθεση, άλλος δεν διασώθηκε.
……………..
Ο Αρμέν Mασρουμπιάν μόνο χρόνια αργότερα έμαθε τον λόγο για τον οποίο ο παππούς του ο Τσολάγκ, ο αδερφός του ο Αράμ και η οικογένεια τους είχαν μείνει ζωντανοί : ¨ Ήξερα ότι στην επιβίωση της οικογένειας έπαιξε ρόλο πως ο παππούς μου ήταν φωτογράφος. Αυτό που δεν ήξερα ήταν πως ο λόγος για τον οποίο εξαιρέθηκαν από την εξορία ήταν πως την τελευταία στιγμή δέχτηκαν τον όρο να γίνουν μουσουλμάνοι και να δεχτούν την τουρκική ταυτότητα. Αστυνομικός ονόματι Τσαναγιακίν τους ενημερώνει πως η μόνη εναλλακτική θα είναι ο θάνατος. Στις 10/8/1915 συγκαλείται οικογενειακό συμβούλιο. Δεν είχε απομείνει άλλη διέξοδος. Το βράδυ πάνε όλοι μαζί στο κυβερνείο και εμφανίζονται στο δωμάτιο του μουφτή. Όλοι μαζί επαναλαμβάνουν τα λόγια του μουφτή : «Ομολογώ πως δεν υπάρχει άλλος Θεός από τον Αλλάχ και ο Μωάμεθ είναι ο δούλος και προφήτης του». Αμέσως επιλέγονται και τα ονόματα τους. Ο Τσολάγκ γίνεται Περτέβ, ο Αράμ γίνεται Ζεκί και η Χαϊγκανούς γίνεται Ναντιρέ. Ο Τσολάγκ διασώζει το νοικοκυριό του αλλά δεν μπορεί να διασώσει τα εκτός Μερζιφούντας μέλη της μεγάλης οικογένειας. Μόνο στην Μερζιφούντα 18 Αρμένιοι νέοι επί δύο χρόνια κρύβονται στο υπόγειο του σπιτιού. Τα 18 αυτά άτομα για δύο χρόνια δεν είδαν το φως του ήλιου. Ακόμη όμως και αυτή η έστω επιφανειακή αλλαγή θρησκείας και ταυτότητας δεν στάθηκε αρκετή για να τους κρατήσει στα εδάφη της Ανατολίας¨.
Εφ. Ταράφ 2/11/2013

 

 

ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ

Posted on Νοεμβρίου 2nd, 2013
Διεύθυνση Θρησκευτικών Υποθέσεων : Δεν επιτρέπεται να κάνεις τατουάζ
fft64_mf1743464Το Ανώτατο Συμβούλιο της Διεύθυνσης Θρησκευτικών Υποθέσεων απαντώντας σε ερώτημα πολίτη σχετικά με το αν επιτρέπεται το τατουάζ έκρινε πως το να κάνει κάποιος τατουάζ είναι αμαρτία. Ενώ στο ερώτημα αν ¨Επιτρέπεται το σκουλαρίκι στους άντρες¨ η απάντηση που ήρθε είναι πως ¨είναι κάτι απεχθές¨.
Το Ανώτατο Συμβούλιο της Διεύθυνσης Θρησκευτικών Υποθέσεων, αξιολογώντας τα ερωτήματα που έρχονται από πολίτες σχετικά με την καθημερινή ζωή, έκρινε πως το τατουάζ δεν επιτρέπεται.
Το συμβούλιο στην απόφαση του επισημαίνει πως τα τατουάζ που γίνονται με ενέσεις που χτυπιούνται στο σώμα και με μπογιές που εκχύνονται σε τρύπες, αποτελούν ένα αρχαίο έθιμο αμορφωσιάς.
Στην ανακοίνωση του το συμβούλιο εστιάζει στην βλάβη που επιφέρουν στην υγεία τα τατουάζ.
…………..
Στην ερώτηση ενός πολίτη σχετικά με το αν επιτρέπεται το σκουλαρίκι στους άντρες, δόθηκε απάντηση στην οποία αναφέρεται πως από την εποχή του προφήτη Μωάμεθ μέχρι σήμερα τα σκουλαρίκια χρησιμοποιούνται για τον στολισμό μόνο των γυναικών. Επίσης αναφέρεται πως το τρύπημα του αυτιού και το φόρεμα σκουλαρικιού σύμφωνα με τα γενικά ήθη των μουσουλμάνων αποτελεί έναν τρόπο στολίσματος των γυναικών.
………….
Εφ Ραντικάλ 2/11/2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου