Τρίτη, 18 Μαρτίου 2014

Boeing 777-200ER:Το μαλαισιανό αεροπλάνο που μας...έχασε

 Ανεξάρτητος Έλληνας πολίτης
Συνεχίζοντας την έρευνα για το μαλαισιανό αεροσκάφος της πτήσης 370 και συμπληρώνοντας το προηγούμενο άρθρο μου με τίτλο ΤΟ ΜΑΛΑΙΣΙΑΝΟ AΕΡΟΠΛΑΝΟ ΣΕ «ΜΑΥΡΗ ΤΡΥΠΑ», βρέθηκαντα ακόλουθα σημαντικά ευρήματα, τα οποία παραθέτω για σωστότερη διεξαγωγή συμπερασμάτων.
 Το Ναυτικό των ΗΠΑ μπορούσε να εκτρέψει εξ αποστάσεως την Πτήση 370!!!
Στο φορτίο του αεροπλάνου δεν αναφέρεται κανείς, ούτε στο ότι οι δύο φρουροί του βρέθηκαν νεκροί.

Η Ρωσία είναι προβληματισμένη από τη «σύλληψη» του Boeing των Μαλαισιανών Αερογραμμών από το Αμερικανικό Ναυτικό. 

Σε νέα έκθεση που κυκλοφόρησε στο Κρεμλίνο και προετοιμάστηκε από την Κεντρική Διεύθυνση Πληροφοριών του Γενικού Επιτελείου των Ενόπλων Δυνάμεων (GRU), αναφέρεται ότι οι ειδικοί των Δυνάμεων της Αεροδιαστημικής Αμυνας (VKO), παραμένουν «μπερδεμένοι» για το γεγονός της «σύλληψης και εν συνεχεία εκτροπής» του επιβατικού αεροπλάνου των Μαλαισιανών Αερογραμμών από την προβλεπόμενη πτήση, προς την εξαιρετικά απόρρητη βάση των ΗΠΑ, στην ατόλη Ντιέγκο Γκαρσία στον Ινδικό Ωκεανό.


Όπως αναφέρει η έκθεση αυτή, η Πτήση 370 (που σημειώνεται εμπορικά και ως China Southern Airlines Flight 748, μέσω ενός κοινού κωδικού), ενώ ήταν προγραμματισμένη να μεταφέρει επιβάτες από την Κουάλα Λουμπούρ στο Πεκίνο, στις 8 Μαρτίου με το Boeing 777-200ER, δεν έγινε, καθώς το αεροπλάνο «εξαφανίστηκε» με επιβάτες από 15 χώρες (οι περισσότεροι Κινέζοι) και 12 μέλη του πληρώματος. 

Το φορτίο
Τα αμέτρητα δημοσιεύματα σε κάθε άκρη του πλανήτη αναφέρονται σε σημεία σχετικά με την παράξενη πτήση του Boeing των Μαλαισιανών Αερογραμμών, τις έρευνες που διεξάγονται για τον εντοπισμό του και τις εθνικότητες των επιβατών. Όμως στο αεροπλάνο υπήρχε και φορτίο (εκτός από τις αποσκευές των επιβατών) και σ' αυτό δεν αναφέρεται κανείς! 

 Να σημειωθεί ότι επίσης ότι σύμφωνα με την έκθεση, η Πτήση 370 ήταν ήδη «υπό επιτήρηση» από την GRU, καθώς υπήρχαν πληροφορίες για «ύποπτο φορτίο», που είχε εν πρώτοις εντοπιστεί στις Σεϊχέλες και είχε φορτωθεί στο υπό αμερικανική σημαία πλοίο-κοντέινερ MV Maersk Alabama MV. 


Σύμφωνα με την έκθεση, αυτό που προκάλεσε αρχικά τις υποψίες της GRU προς το πλοίο, ήταν η εντός 24ώρου εκφόρτωση του εξαιρετικά «ύποπτου» εμπορευματοκιβωτίου, που προοριζόταν για το αεροπλάνο της Πτήσης 370 των Μαλαισιανών Αερογραμμών και η συνοδεία του από δύο άριστα εκπαιδευμένους navy SEALS του Ναυτικού ΗΠΑ για να το προστατεύουν, τους Μαρκ Ντάνιελ Κέννεντυ και Τζέφρι Κηθ Ρέινολντς, ηλικίας 43 και 44 αντίστοιχα, που βρέθηκαν νεκροί κάτω από «ύποπτες συνθήκες».  


 Στις 19 Φεβρουαρίου 2014 είχε αναφερθεί, ότι οι δύο navy SEALS που δούλευαν ως δύναμη ασφάλειας στο πλοίο Maersk Alabama για την εταιρεία Trident Group βρέθηκαν νεκροί ανάμεσα στα εμπορευματοκιβώτια, μία μέρα μετά τον ελλιμενισμό του πλοίου στο Πορτ Βικτόρια στις Σεϊχέλες. Η ντόπια αστυνομία ανακοίνωσε ότι η αυτοψία διαπίστωσε ως αιτία θανάτου, «αναπνευστική ανεπάρκεια», με υποψία εμφράγματος του μυοκαρδίου. Επίσης εντοπίστηκε μια σύριγγα με ίχνη ηρωίνης στην καμπίνα τους...


 Η έκθεση περιγράφει ότι τόσο ο Κέννεντυ, όσο και ο Ρέινολντς, είχαν προσληφθεί από την εταιρεία της Βιρτζίνια «Virginia Beach» που ειδικεύεται στην ασφάλεια της θάλασσας ως «Trident Group» και ιδρύθηκε από τους SEALS. Η GRU γνώριζε από καιρό τα σχετικά με τις μεταφορές πυρηνικών και βιολογικών υλικών, σε διάφορα σημεία του πλανήτη.


 Πράκτορες της GRU είχαν επιβεβαιώσει ότι το ιδιαίτερα ύποπτο φορτίο θα μεταφορτωνόταν στο αεροπλάνο των Μαλαισιανών Αερογραμμών (Πτήση 370) στις 8 Μαρτίου και η Μόσχα είχε ειδοποιήσει το Κινεζικό Υπουργείο Κρατικής Ασφάλειας (MSS) και είχε λάβει διαβεβαιώσεις ότι θα λαμβάνονταν «όλα τα απαραίτητα μέτρα» για να πληροφορηθούν το περιεχόμενο του εμπορευματοκιβωτίου. 


Για άγνωστους λόγους, όμως, το MSS ετοιμαζόταν να εκτρέψει την Πτήση 370 από τον προγραμματισμένο προορισμό (Πεκίνο) προς το διεθνές αεροδρόμιο Haikou Meilan (ΗΑΚ) που βρίσκεται στην επαρχία Χαϊνάν (Νησί Χαϊνάν). 
Η στροφή
 Πριν από την είσοδο της Πτήσης 370 στις προστατευόμενες ζώνες της Νότιας Σινικής Θάλασσας, που είναι γνωστές ως Spratly Islands, το αεροπλάνο έστριψε παρακολουθούμενο πάντα από δορυφόρους VKO και ραντάρ, προς τον Ινδικό Ωκεανό και συνέχισε πτήση 2.142 μιλίων προς το Ντιέγκο Γκαρσία.
Η έκθεση της GRU αναφέρει ότι το σύνολο των κινητών τηλεφώνων στα Spratly Islands που λειτουργούν μέσω της China Mobil είχαν μπλοκαριστεί, για λόγους κρατικής ασφάλειας.


Πάντα σύμφωνα με την έκθεση, το Ναυτικό των ΗΠΑ μπορούσε να εκτρέψει εξ αποστάσεως την Πτήση 370 προς τη Βάση στο Ντιέγκο Γκαρσία, καθώς το αεροπλάνο Boeing 777-200ER είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα fly-by-wire (FBW), που αντικαθιστά τον συμβατικό χειροκίνητο έλεγχο πτήσης ενός αεροσκάφους, με ηλεκτρονική διασύνδεση που επιτρέπει τον έλεγχο, όπως γίνεται σε κάθε αεροσκάφος τύπου drone. 


 Αν τα πράγματα ήταν «αθώα» και δεν υπήρχε παρέμβαση στην εξαφάνιση του αεροπλάνου, οι Αμερικανοί θα είχαν δώσει δορυφορικές εικόνες από την περιοχή του Ινδικού Ωκεανού και της Νότιας Θάλασσας της Κίνας, καθώς καλύπτουν το χώρο αυτό από το Ντιέγκο Γκαρσία και ανατολικά, όσο κανένα άλλο θαλάσσιο σημείο στον κόσμο, λόγω της ζωτικής σημασίας των ναυτιλιακών και αεροπορικών διαδρομών. 
Η πατέντα
 Την τέταρτη ημέρα από την εξαφάνιση του αεροπλάνου ενεκρίθη μια πατέντα που είχε υποβληθεί και της οποίας τα 4 από τα 5 μέλη είναι Κινέζοι εργαζόμενοι της Freescale Semiconductor του Ώστιν. Το πέμπτο μέλος είναι η ίδια η εταιρεία! Η πατέντα μοιράζεται ως εξής: Peidong Wang, Suzhou, China (20%), Zhijun Chen, Suzhou, China (20%), Zhihong Chen, Suzhou, China (20%), Li Ying, Suzhou, China (20%) και Freescale Semiconductor (20%). 

 Σύμφωνα με τους ιδρυτικούς όρους της πατέντας, αν ένας κάτοχός της πεθάνει, το ποσοστό του μοιράζεται στους υπόλοιπους και σε περίπτωση θανάτου των 4 κατόχων, τότε η πατέντα περιέρχεται στην ιδιοκτησία του πέμπτου κατόχου, ο οποίος είναι πλέον ιδιοκτήτης του 100%. Ιδιοκτήτης της Freescale είναι ο Τζέικομπ Ρότσιλντ (μέσω της Blackstone) και φυσικά οι 4 Κινέζοι κάτοχοι της πατέντας, ήταν επιβάτες του «εξαφανισμένου» αεροπλάνου!!! (συνολικά 20 στελέχη της Freescale βρίσκονταν στο αεροπλάνο, οι 12 Μαλαισιανοί και οι 8 Κινέζοι). 


 Άλλοι επιβάτες, ήταν επίσης ειδικοί και στελέχη εταιρειών high-tech, όπως China Telecom, Business Machine Corp., ΙΒΜ, ΖΤΕ Corp και Huawei Technologies Co. Συνολικά 30 άτομα με εξειδικευμένες γνώσεις, ενώ μία από αυτές τις εταιρείες (Huawei) αρνήθηκε να δημοσιοποιήσει τα ονόματα των επιβατών-στελεχών της. 
Δεν εξαφανίστηκε
 Το αεροπλάνο των Μαλαισιανών Αερογραμμών δεν έχει εξαφανιστεί αλλά βρίσκεται ακριβώς εκεί, που κάποιος είχε σχεδιάσει να βρίσκεται! Μπορεί να οδηγήθηκε στη μοίρα του (όποια κι αν είναι αυτή) είτε από τους πιλότους υπό την απειλή αεροπειρατών (κανείς δεν αναφέρθηκε μέχρι τώρα σε αεροπειρατία), είτε υπό την καθοδήγηση ηλεκτρονικών μέσων από δυνάμεις που τα διαθέτουν.
 Σε κάθε περίπτωση δεν υπάρχει τίποτα δυτικά της Κουάλα Λουμπούρ και της Ινδονησίας, εκτός από τη μεγάλη αμερικανική ναυτική βάση στο Ντιέγκο Γκαρσία, στη μέση του Ινδικού Ωκεανού.


Έτσι τίθενται τα παρακάτω εύλογα ερωτήματα:


 Θα μπορούσε το αεροπλάνο να έχει οδηγηθεί στο Ντιέγκο Γκαρσία για σκοπούς, που δεν είναι εύκολα εξηγήσιμοι, ή θα μπορούσε το στρατηγικό αυτό νησί, να ήταν στόχος κάποιων που βρίσκονταν στο Boeing των Μαλαισιανών Αερογραμμών; 


 Τί αποστάσεις καλύπτουν τα πανίσχυρα ραντάρ του Ντιέγκο Γκαρσία και ποιός έχει ελέγξει τα αεροπλάνα που είχαν εντοπίσει;


Πόσα πολεμικά πλοία και πόσα υποβρύχια βρίσκονταν στον Ινδικό Ωκεανό και τι μπορεί να κατέγραψαν τα δικά τους ραντάρ και σόναρ;
Τα (λογικά) συμπεράσματα δικά σας...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου